Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Hej! Elin heter jag och är född -93. Min stora passion här i livet är hästar och min fritid spenderas mest i stallet. Jag har hållit på med hästar sedan 8 års åldern och har gått på ridskola, haft medryttarhäst, halvfodervärdshäst, sommarhäst och hyrhäst. Efter massa år av tjat om egen häst har jag äntligen fått min lilla pärla! Camomill eller Moa som hon kallas är ett SV halvblod som kom hem till mig den 18:e december 2010. Här i bloggen kommer ni kunna följa våran utveckling tillsammans men även lite annat smått och gott. Trevlig läsning!
RSS 2.0

Bara lite spekulationer

Nu é jag tillbaka i stugan igen. Filmen var riktigt bra och den slutade som jag hade väntat mig. Brukar ni någon gång bli nervös utan anledning? Jag är nervös just nu och jag har ingen aning om varför. Jag kan få så ibland. Vi får väl se om jag kommer på varför jag är så nervös just nu men konstigt är det iaf. 

Något jag har funderat över är ifall jag hade tagit än en annan häst än Moa. Det var ju en häst som vi faktiskt tänkte tacka ja till men sen bestämde vi oss för att provrida Moa också. Det jag skulle komma till var att den hästen var en hopphäst. Just nu känner jag mig mer dressyrryttare faktiskt och det är det jag vill satsa på först och främst just nu då hoppningen är något jag precis börjat på med Moa och jag vet inte hur mkt hon kan åstadkomma än. Hade jag dock tagit den andra hästen hade det nog blivit tvärtom. Då hade jag nog försökt att satsa på hoppningen mer då jag själv inte vet vad jag tycker är roligast. Det är mer min häst som får avgöra vad vi bör satsa mest på. Bara lite spekulationer jag har och jag undrar var Moa och jag kommer stå om ett år eller två. Det återstår att se och håller sig Moa frisk och hel tror jag att resan dit kommer bli underbar ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback